Vlog - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Project Injera - WaarBenJij.nu Vlog - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Project Injera - WaarBenJij.nu

Vlog

Door: Irene en Ramon

Blijf op de hoogte en volg Project Injera

26 Juli 2015 | Ethiopië, Addis Abeba

Goeeeedemiddag!

Zoals beloofd: hieronder een linkje naar het videoverslag van de werkzaamheden op de bouwplaats gisteren. Check even of rechts onderin bij de video, bij 'Instellingen' 'HD kwaliteit' of anders '480p' ingeschakeld staat. Uiteraard verschijnt er vanavond gewoon tradititiegetrouw ook een blog over vandaag op de website.

Enjoy!

(bovenstaande link even kopieëren en plakken in de browser)

Groetjes,

Ramon en Irene

• 26 Juli 2015 - 16:58

Carine:

Hallo allemaal,

Leuk !!! de vlog.
    We hebben goed kunnen zien hoe hard jullie werken en wat het resultaat al is.

Ha Marc, super om je even zo bezig te zien.

Goed bezig, veel succes nog en veel plezier met elkaar.

Groet uit Zwolle

• 26 Juli 2015 - 19:53

Nienke:

Super leuk filmpje geworden! Tof om jullie bouwplaats te zien. En wie heeft er een altrex nodig als je zo'n ladder hebt

• 26 Juli 2015 - 19:56

Nienke:

He niet alles wordt geplaatst!

Veel plezier vanavond met stappen en Werkse nog deze komende week!

• 26 Juli 2015 - 21:28

Paul En Colette:

Hey Addis Abeba avonturiers,

Superleuke video! Leuk om ook beelden te zien bij jullie verhalen. Ziet er behoorlijk groot uit de bakkerij. En fijn om al die noeste werkers te zien.
    Vooral mooi ook vinden we jullie toilet. Kan geen Sphinx aan tippen ;).
    Heel veel plezier en succes nog!

Groetjes uit Zwolle van Paul en Colette

• 26 Juli 2015 - 22:27

Alice Groenink:

Selam,
    Wat een leuke film is het geworden Irene. We hebben een heel goed beeld gekregen van jullie werk. Het wordt een prachtige bakkerij. Konden we enkele klussers toch eens echt aan het werk zien. Die kleuren zijn misschien ook wel leuk voor de bakkerij bij Coffee United Sander!;-)
    Ik heb bijna spijt van ons nieuwe toilet. Die van jullie heeft toch ook wel zijn charme.:-) En waar vind je nog zulke solide trappen? Aan creativiteit geen gebrek in ieder geval. Veel plezier nog deze week.
    Ciao.

• 27 Juli 2015 - 15:00

Alice Groenink:

Ik bedoelde natuurlijk Irene EN Ramon!